toitumisalane nõustamineTOITUMISALANE NÕUSTAMINE aitab Sul selgusele jõuda, mida peaksid muutma oma senistes toitumisharjumustes, et olla praegusega võrreldes veelgi ilusam, nooruslikum, tervem, saledam…

Järgnevalt:

  • Pane kirja 5-7 päeva jooksul kõik, mida sööd-jood, nii kella-ajaliselt kui ka koguseliselt. Ilma andmeid ilustamata 🙂
  • Lisaks pane kirja ka kõik treeningud või liikumised, millega nende päevade jooksul oled tegelenud (kestvus + intensiivsus);
  • Lisa enda kohta vabas vormis täiendav info, mida Sinu nõustaja võiks veel teada: näiteks vanus, pikkus, kehakaal, tervislik seisund jne.;
  • Edasta toitumis- ja liikumisinfo kas e-maili teel või paberkandjal (nii nagu oled oma toitumisnõustajaga kokku leppinud);
  • Saad nõustajalt tagasisidet oma praeguste toitumisharjumuste kohta ning soovitused toitumisharjumuste muutmiseks (kui see on vajalik). 
  • Jagame Sinuga, milline võiks olla Sinu päevamenüü jagunemine erinevate toitainete osas, millal mida süüa; kui tihti süüa, millised on soovitavad toidukogused, millised erinevate toiduainete energeetilised väärtused ning pisut ka vitamiinidest ja mineraalidest, mis annavad jõudu ja hoiavad immuunsüsteemi tugevana. Lisaks anname Sulle ka soovitusi, milline võiks olla Sinu päevane liikumisvajadus ja milliseid treeningud võiksid olla just Sinu jaoks sobilikud.